Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Het schiet nog niet echt op: https://zijnwealautonoom.nl/email-as/government/ Waar kunnen we de rekening neerleggen als de diensten uit de lucht zijn?Bij iedereen die tegendraads is en niet wil meewerken om het een succes te maken.
Beschrijf je klacht (Optioneel):