Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: gelul whatsapp is wel veilig als je het maar goed instelt dat licht aan de gebruiker..De berichten zijn dan wel versleuteld, mits er ondetussen geen achterdeurtje ingebouwd is. maar je gegevens worden met mata gedeeld
Beschrijf je klacht (Optioneel):