Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: En hop. Daar gaan de ambtenaren weer in de sabotage stand. Het enige werk werk waar ze in uitblinken. Maw: dit gaat nooit gebeuren. Zet ik een lekker flesje rood op. Alsof het bedrijfsleven in NL het zoveel beter doet. NL is koploper in het afnemen van MS diensten, en dat al decennia lang. Ik heb die drang nooit begrepen, als je de EULA erop naleest krijg je amper meerwaarde (eigenlijk geen, je krijgt alleen gebruiksrecht zonder garantie op kwaliteit of beschikbaarheid en wat vrijwaringen van IP rechten) t.o.v. Open Source. Voor een volkje dat bekend staat om zijn zuinigheid vind ik het heel bijzonder dat we miljoenen naar MS schuiven terwijl er prima (bijna) gratis alternatieven zijn. Ik heb dat echt nooit begrepen.
Beschrijf je klacht (Optioneel):