Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

Gisteren, 15:29 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: Ik probeer op te waarderen, maar ik zit nog op versie 26.04 LTS vreemd genoeg... 26.04 LTS is ook een hogere versie dan 26H2, dus je loopt gewoon al voor ;-) 26.04 LTS is natuurlijk Linux en met Linux loop je natuurlijk altijd voor (de kudde uit) :-D

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha