Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Dat de overheid hier überhaupt iets over te zeggen denkt te hebben. Burgers hebben het veel te ver laten komen. Telkens weer een stukje privacy en vrijheid laten afpakken. Kijk nu waar we staan. Essentiële techniek om versleutelde verbindingen op te zetten tussen A en B staat nu ter discussie. Het is compleet bizar.
Beschrijf je klacht (Optioneel):