Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Alsof het bedrijfsleven in NL het zoveel beter doet. NL is koploper in het afnemen van MS diensten, en dat al decennia lang. Ik heb die drang nooit begrepen... Nederland is van oudsher een land van handelaren. De VOC was de eerste multinational ter wereld. Daar is ook de aandelenhandel begonnen. In de koffiemakelaar Droogstoppel in de Max Havelaar van Multatuli, een boek uit 1860, herken je zo het stereotype beeld van een puur op eigenbelang gerichte zakenman die doet of hij "principes" heeft die niet meer dan flinterdunne excuses voor dat eigenbelang zijn. Ergens rond de eeuwwisseling gebruikte in Nederland 97% of 98% van de mensen Internet Explorer als webbrowser terwijl over de grens in Duitsland bijna 40% Mozilla gebruikte, want dat was open source. Nogal een spectaculair verschil. Op mijn werk merkte ik in die tijd dat er een diep wantrouwen tegen open source bestond, buiten de IT'ers, omdat men zich domweg niet kon voorstellen dat open source ooit goed kan zijn, goede dingen konden ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):