Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

Gisteren, 16:28 door Anoniem

In plaats van met dit soort overheden in discussie te gaan, zou men een stapje terug moeten doen en moeten afvragen hoe we überhaupt hier zijn beland. Een overheid die overweegt VPNs te verbieden…. Mensen hebben niet door wat ze stap-voor-stap laten gebeuren. De overheid moet sterk aan banden worden gelegd om burgers nog een vrij en veilig leven te kunnen laten hebben in de toekomst.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha