Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Die domme (linkse) media zal het wel weer gaan framen als “VPNs zijn voor criminelen, dus je kunt niet tegen een verbod zijn” om de weg voor te bereiden voor de overheid. Daarna hoeven ze het alleen nog maar in te koppen “want de samenleving wil het”. Oprotten overheid. De overheid misbruikt belastinggeld om propaganda te verspreiden en media te kopen om uiteindelijk alles er doorheen te drukken wat die engerds in Den Haag willen. Totale dystopia
Beschrijf je klacht (Optioneel):