Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

Vandaag, 18:03 door Anoniem

Laat ze alsjeblieft eerst die cyberbeveiligingswet eens doorvoeren, dan kan management van een organisatie die gelekt heeft eventueel persoonlijk aangesproken worden, alhoewel dat natuurlijk ook niets gaat voorstellen als zij net zoveel boetes uitdelen als de AP. In oktober zijn ze twee jaar te laat, waardoor onze overheid weer een boete kan gaan betalen aan de EU.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha