Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Door Anoniem: Alsof het bedrijfsleven in NL het zoveel beter doet. NL is koploper in het afnemen van MS diensten, en dat al decennia lang. Ik heb die drang nooit begrepen... Nederland is van oudsher een land van handelaren. De VOC was de eerste multinational ter wereld. Ergens rond de eeuwwisseling gebruikte in Nederland 97% of 98% van de mensen Internet Explorer als webbrowser terwijl over de grens in Duitsland bijna 40% Mozilla gebruikte, want dat was open source. Nogal een spectaculair verschil. In Duitsland zijn ze al verder vooruit dan hier. Wellicht omdat ze daar beseffen dat hun ooit zo mooie autoindustrie binnenkort geschiedenis is, en dat big tech nu ook probeert een monopoliepositie te krijgen, waardoor het een irrelevant land wordt. Als ze dat toelaten zijn ze nergens meer de komende 50-100 jaar. Frankrijk heeft dit ook al in de gaten. Daar is Microsoft ook allang niet meer zo populair. Nederland loopt er nog een beetje schoorvoetend omheen. Nu al too little too late. Dit ligt ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):