Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

23-06-2026, 18:37 door Anoniem

Door Anoniem: Door karma4: Door Ron625: Door Anoniem: Begin bij de basis: welk OS is nog bruikbaar als we geen Amerikaan in de keten willen. Windows, MacOS/iOS, de Linux kernel vallen af.De Linux kernel is slechts een klein (wel belangrijk) stuk van het OS. Maar Het is niet Amerikaans, het is internationaal en het is Open Source, wel een groot verschil dus. Daarnaast is de oorsprong van Linux Europees. Open source als criterium is net zo onzinnig als het aantal regels code als maatstaf nemen. Linux is het nabouwen van Unix uit de jaren 60 Zeer amerikaans AT&T en is fundamenteel uit die tijd onvolwassen. Het idee van "alles is een file" geeft de kinderschoenen al aa. Eens stap voorwaarts is dat "alles is een object" dat was zowel met mainframes als met de Vax een stap te verbetering. Wil je een stap voorwaarts maken dan zou linux in de prullenmand moeten en het geheel met de betere principes opnieuw opgebouwd moeten worden. Kan iets voor een EU project zijn. Iemand die meer in IT zit maar niet in een ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha