Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Dit ligt overigens niet aan onze ambtenaren, die willen wel, ik ken er voldoende die nu al niet kunnen wachten tot ze van die microsoft werkplekken verlost zijn. De meeste ambtenaren weten niet beter en interesseert ze ook niet echt. Men moet ermee werken, klaar. Zelfde als die verplichte AVG, beveiliging e.d. cursussen die we moeten doen. Even verplicht afwerken, ok afgevinkt en weer door. En als je dan uitlegt wat het probleem is met de "cloud" staan ze je vaak aan te staren, begrijpen het niet en zeggen mijn teamleider vindt het handig. Tja, dan is er veel werk te verzetten.
Beschrijf je klacht (Optioneel):