Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Een leuk doekje voor het bloeden uit Den haag. Maar de schade is dan al aangericht, en blijft maar terug komen. Jaren later nog als je mazzel hebt. The gift that keeps on giving. Nu alleen de put nog dempen voordat die gaat lekken. bv door: -Veel minder data te laten/mogen opslaan door bedrijven. -Alternatieve identificatie methoden beschikbaar stellen als overheid, zodat bedrijven alleen een (dedicated bruikbaar) linkje en een vinkje voor gecontroleerd hoeven te registreren in hun eigen systemen. Maak die data waardeloos voor dieven. Want dan is er ook geen reden om die data nog te stelen. En als het wel gebeurt, hoeft het de burger geen zier te schelen. Dat ben je als politiek proactief bezig. Loop je niet achter de feiten aan. Zoals nu.
Beschrijf je klacht (Optioneel):