Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Door Anoniem: Entiteiten zoals overheden die god spelen over het eens vrije internet en uw privacy. Hoog tijd om ons eigen internet te beginnen... . Voeg de daad maar eens bij het woord, anders is het makkelijk roepen.Daar zijn ze druk aan bezig met beslissingen of we wel of niet privacy mogen, digitale IDs, leeftijdsverificaties en nog veel meer. Een beetje zoals een gevangenis wordt het langzaam maar zeker. Dankzij alleenheerserij van ISPs en overheden hebben we nog weinig te zeggen over "ons" internet, er is weinig keuze over. Alles wordt maar voor ons beslist zonder dat we er ook maar iets in te zeggen hebben. Een heleboel mensen zijn al hun eigen internet begonnen, per straat, wijk of stad. (Zoals de NYCmesh.) Building Community-Led, Affordable Broadband in New York City https://youtu.be/Ezhi0DHvMeM Decentralisatie kan prima, evenals onafhankelijkheid van ISPs en overheden. Dat moeten we samen doen, niet ik alleen.
Beschrijf je klacht (Optioneel):