Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Ongehoord Nederland zendt een opsomming van fake news uit, dat verdient geen plaats bij de Nederlandse omroep, en ze verdienen ook geen financiering uit gemeenschapsgeld. Ze proberen misbruik te maken van het psychologisch fenomeen dat als je maar steeds dezelfde leugens hoort, je het op den duur wel gaat geloven. Precies zo werkt dat bij alle dictaturen, zie Rusland, zie Noord Korea. Ik denk dat niemand je tegenhoudt als je naar een dictatuur wil verhuizen, maar verveel de weldenkende Nederlander niet hiermee. Even wat basisbeginselen over partijnamen. Staat er het woord vrijheid in, dan bedoelt men dat men wil doen wat men zelf wil in plaats van rekening te houden met anderen. Staat er het woord democratie in, dan bedoelt men dat men daarvan af wil en wil vervangen door het "recht van de sterkste". We weten allemaal waar dat toe leidt: oorlogen en vele slachtoffers. Ach jeetje. En wie bepaalt wat fake news is? Omdat het niet aansluit bij jouw beleefwereldje? Als je kijke hoeveel fake nieuws ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):