Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

Gisteren, 23:51 door Anoniem

Door cyberpunk: Door Anoniem: Goed initiatief. Snelheid is geboden om in elk geval nog een kans te hebben iets terug te halen. Goh... een kudde banken die eens wat zinnigs doet... Zeldzaam... Alleen omdat ze onder druk werden gezet door minister Rob Beenders. Intussen heeft Belfius ook een aanpassing gedaan: een wachttijd van 4 uren als je je limiet wil verhogen. (Verlagen kan wél nog onmiddellijk.) Was het druk, of oplossen van mededingings-probleem ? Voor de banken lijkt het me toch een enorme win-win : Het is feitelijk een gezamelijk callcenter - 7x24 , en omdat het Belgie is : moet ook nog 4-talig zijn ( NL, FR, DE + EN ). . Veel efficienter om zoiets gezamelijk te doen, dan dat ieder z'n eigen 7x24 4 talige callcenter moet runnen . Ik kan me voorstellen dat mededingings autoriteit toch heel scherp kijken naar zult soort "shared services" tussen concurrende partijen . Dan is een "moet van de overheid". (ook al willen ze het graag) ook handig. Ik betwijfel of er veel druk nodig was .

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha