Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Goh, het EP dat lobbyisten en grote bedrijven hun zin geeft in plaats van het welzijn en de wil van de bevolking te respecteren, wie had dat ooit gedacht? Je zou het toch niet verwachten na die omnibussen die Big Tech, Big Agri etc. maar gewoon hun rommel laten produceren en allerlei beschermingen terugdraaien. Het voordeel van de EU is natuurlijk dat je niet meer in elk land afzonderlijk met goedgevulde bruine enveloppen hoeft te strooien, maar het lekker centraal in Brussel kunt houden. Ik denk dat er hier weer heel wat envelopjes van eigenaar zijn gewisseld.
Beschrijf je klacht (Optioneel):