Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

Vandaag, 07:24 door Anoniem

Door Anoniem: Laat ze alsjeblieft eerst die cyberbeveiligingswet eens doorvoeren, dan kan management van een organisatie die gelekt heeft eventueel persoonlijk aangesproken worden, alhoewel dat natuurlijk ook niets gaat voorstellen als zij net zoveel boetes uitdelen als de AP. In oktober zijn ze twee jaar te laat, waardoor onze overheid weer een boete kan gaan betalen aan de EU.Door Anoniem: Laat ze alsjeblieft eerst die cyberbeveiligingswet eens doorvoeren, dan kan management van een organisatie die gelekt heeft eventueel persoonlijk aangesproken worden, alhoewel dat natuurlijk ook niets gaat voorstellen als zij net zoveel boetes uitdelen als de AP. In oktober zijn ze twee jaar te laat, waardoor onze overheid weer een boete kan gaan betalen aan de EU. Nieuws gemist dat dit in juli is? Daarnaast krijgen ze alleen een boete als er sprake is van slecht huisvaderschap. Elke bestuurder heeft zich allang ingedekt en kan zich onder de Cbw verstoppen achter het feit dat er een legal team is of een ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha