Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

Vandaag, 09:12 door Anoniem

Mensen moeten eens wakker worden. Natuurlijk zegt de overheid geen voorstander te zijn van een verbod. Dat zal ze ook nooit zijn. Totdat het ingevoerd moet worden "omdat er geen alternatieven zijn". De leeftijdsverificatie is er al. Die gaat straks ingezet worden om "kinderen te beschermen". Dan blijkt het te omzeilen en wordt het in plaats van puur leeftijdsverificatie een ID check. Dat blijkt ook te omzeilen middels VPN en niet meewerkende websites. Dus wordt eerst ID voor het afnemen van een VPN dienst verplicht, inclusief logging. Dan blijkt dat je je eigen VPN server op kunt zetten en is de overheid op het punt "we moeten het wel verbieden". De overheid is alleen bezig om haar eigen macht te beschermen. En dat moet ze doen omdat ze er niet is voor de burgers en die burgers dus op een gegeven moment in opstand komen. Als dat nog kan. Als je het einddoel voor ogen ziet (totalitaire controle) dan zijn héél veel dingen plots een stuk logischer. Privacy wetgeving, maar ook monetaire wetgeving en zélfs ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha