Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

Vandaag, 11:23 door Anoniem

Door Anoniem: Wanneer snappen we nou eens dat leeftijdsverificatie helemaal niet interessant is? Het doel is identificatie. Leeftijdsverificatie zonder identificatie bestaat niet. Zie daar het rookgordijn... En de schaapjes trappen er gewoon in. En blijven pro-EU stemmen. Doe niet zo denigrerend met ¨schaapjes", waarmee jij suggereert een superieur wezen te zijn. Belachelijk. Er is niet mis met leeftijdsverificatie. Integendeel: het is belangrijk! Net zoals verificatie op minimum leeftijd om alcoholhoudende drank te willen kopen belangrijk is. Het probleem is dat al die IT-systematiek bestaat uit software die de persoonsgegevens voor korte of langere tijd opslaan. Die databases kunnen gehackt of misbruikt worden waardoor er persoonsgegevens in verkeerde handen vallen. Dat is het enige bewezen gevaar. O.a. Security.nl heeft dagelijks nieuwsberichten over een hack hier en een datalek daar. Houd je dus bij die feiten. Als die ongesausd en vaak genoeg geuit worden, wordt de kritiek op leeftijdsverificatie ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha