Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

Vandaag, 11:58 door Anoniem

Door Anoniem: [Al het andere dat er door diverse onderbuikgevoelens bijgesleept wordt, wordt door beleidsmakers slechts gezien als beledigend; als emotioneel gebazel. Het wordt door hen weinig serieus genomen. Het tegendeel is helaas waar: beleidsmakers laten zich juist te veel leiden door emotioneel gebazel. De kleine groepen die het hardst schreeuwen, meestal vanuit emotie, krijgen de meeste aandacht en het meeste voor elkaar.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha