Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Hele simpele oplossing: invoeren. VPN achter een vergunning plaatsen, alleen voor zakelijk of normaal gebruik. "O nee de grondrechten". Slappe Pro hap. En wat wordt er dan wanneer gecontroleerd? (Of je je wel aan de regeltjes van de vergunning houdt) Oh wacht... dan weten ze (overheids controleurs) dus weer wat je allemaal aan het doen bent. Waar je allemaal komt. Met wie je allemaal communcieert. Ook in je SM. Slap voorstel om een controle staat te faciliteren.
Beschrijf je klacht (Optioneel):