Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

Vandaag, 12:13 door Anoniem

Door Anoniem: Dit heeft Proton mail toch allang voor ongeveer dezefde prijs met opslag, VPN en domeinnaam? Bij Proton is wordt de mail ook versleuteld opgeslagen zonder dat Proton zel er bij kan. Idem kan email verzonden en ontvangen worden binnen Proton zonder dat Proton er bij kan. Extern ook mits dmv PGP de boel wordt versleuteld. Er is daarnaast standaard geen logging dacht ik. (alleen bij een gerechtelijk bevel en dan dus alleen op meta data)

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha