Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Hele simpele oplossing: invoeren. VPN achter een vergunning plaatsen, alleen voor zakelijk of normaal gebruik. "O nee de grondrechten". Slappe Pro hap. "normaal" gebruik. Waar vindt ik die sluitende definitie? Oh ja, jij mag ook niet meer posten op dit forum. Jouw rechten vindt ik maar slappe hap.
Beschrijf je klacht (Optioneel):