Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

Vandaag, 12:27 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem:Leeftijdsverificatie zonder identificatie bestaat niet. Jawel - op de manier waarop we ook geverifieerd anoniem stemmen.(..). Vergelijking gaat mank: het stemproces is voor een groot deel fysiek (analoog) - wij stemmen niet vanachter ons toetsenbord. Dankzij dit fysieke onderdeel wordt de identiteitsverificatie door het ("gemeente")personeel achter de tafel fysiek uitgevoerd. Dit personeel geeft jou dan een anoniem, fysiek stembiljet. En die stembiljetten worden (fysiek) zwaar bewaakt. (nieuwe anoniem)

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha