Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

Vandaag, 12:42 door Anoniem

Wat is er over te debatteren? Er is nauwelijks bescherming. De slachtoffers zitten met de ellende. De veroorzakers hebben nauwelijks ergens last van en als ze al een boete krijgen, dan is dat een lachertje EN gaat naar de staat. Een debat gaat daar niks aan veranderen. Het enige wat hout zou snijden: geeft elk slachtoffer voor elk lek minimaal 20k. Als de toko daarmee verkocht moet worden of over de kop gaat, dan is dat zo. DAN kan 'beveiliging opeens WEL - mooi punt voor D66: Het KAN wel.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha