Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Hele simpele oplossing: invoeren. VPN achter een vergunning plaatsen, alleen voor zakelijk of normaal gebruik. "O nee de grondrechten". Slappe Pro hap. Ga weg joh. VPN is gewoon een versleutelde verbinding tussen A en B en in een vrij land mag iedereen dat gewoon gebruiken om zichzelf te beschermen. De overheid heeft zich daar niet mee te bemoeien. En jij al helemaal niet met je vergunning. Totaal koekkoek.
Beschrijf je klacht (Optioneel):