Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

Vandaag, 12:49 door Anoniem

Door Anoniem: Wanneer snappen we nou eens dat leeftijdsverificatie helemaal niet interessant is? Het doel is identificatie. Leeftijdsverificatie zonder identificatie bestaat niet. Zie daar het rookgordijn... En de schaapjes trappen er gewoon in. En blijven pro-EU stemmen. Precies dit.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha