Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Dit heeft Proton mail toch allang voor ongeveer dezefde prijs met opslag, VPN en domeinnaam? Je 'vergeet' het belangrijkste paard van stal: SimpleLogin. Hoop van harte voor Mozilla dat het een groot succes wordt. Echter sinds ik ontdek heb dat in Thunderbird (zijn wel meer privacy-problemen bij Mozilla) bij iedere bijlage die je opent verbinding gemaakt wordt met de servers van Google, weinig trek daar heb in betalende opties. Overigens wel netjes dat hun domein hiervoor vooralsnog geen enkele verbinding maakt met derde partijen (dit zou de standaard moeten zijn).
Beschrijf je klacht (Optioneel):