Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Wat is er over te debatteren? Er is nauwelijks bescherming. De slachtoffers zitten met de ellende. De veroorzakers hebben nauwelijks ergens last van en als ze al een boete krijgen, dan is dat een lachertje EN gaat naar de staat. Een debat gaat daar niks aan veranderen. Het enige wat hout zou snijden: geeft elk slachtoffer voor elk lek minimaal 20k. Als de toko daarmee verkocht moet worden of over de kop gaat, dan is dat zo. DAN kan 'beveiliging opeens WEL - mooi punt voor D66: Het KAN wel. Het is logisch dat persoonsgegevens goed beschermd moeten worden, maar een standaardvergoeding van €20.000 per persoon bij een datalek slaat de balans door. In veel gevallen zijn bedrijven zelf óók slachtoffer van professionele cybercriminelen die steeds geavanceerder te werk gaan. Zelfs organisaties die fors investeren in beveiliging kunnen getroffen worden door een nieuwe kwetsbaarheid of gerichte aanval. De focus zou daarom niet alleen moeten liggen op het bestraffen van de getroffen organisatie, ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):