Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Bitje-scheef: Fortigate naar Forti-gat. Deze jongens zijn mij even teveel in de media...Ik denk dat Fortinet een sterk overhyped merk is, ik heb het al jaren geleden afgeschoten en ben er niet mee doorgegaan. Te duur en te slecht. Ik heb recent uitgezocht omdat Fortinet zoals een paar andere merken SSLVPN hebben uit gefaseerd en het lijkt erop dat de implementatie van SSLVPN niet aan de hoogste veiligheidsstandaarden voldoet vanwaar de beveiligingsproblemen. Het lijkt me dus dat ze het gewoon niet kunnen of het aan de junior ontwikkelaar overlaten om zoveel als mogelijk te kunnen cashen.
Beschrijf je klacht (Optioneel):