Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Wat is er over te debatteren? Er is nauwelijks bescherming. De slachtoffers zitten met de ellende. De veroorzakers hebben nauwelijks ergens last van en als ze al een boete krijgen, dan is dat een lachertje EN gaat naar de staat. Een debat gaat daar niks aan veranderen. Het enige wat hout zou snijden: geeft elk slachtoffer voor elk lek minimaal 20k. Als de toko daarmee verkocht moet worden of over de kop gaat, dan is dat zo. DAN kan 'beveiliging opeens WEL - mooi punt voor D66: Het KAN wel. Het klinkt altijd leuk, geef de slachtoffers geld. Alleen is de schade er niet door verholpen. En een extra probleem is dan: als het een lek is bij een overheidsorganisatie (en die niet uitgesloten zouden worden van zo'n regeling) dat je dan een sigaar uit eigen doos (of van je buren) krijgt. Want je belastingen en ander overheidskosten gaan dan in een spiraal omhoog om die kosten te dekken. (en dan wordt daar weer over geklaagd) Beter kunnen ze maatregelen nemen die voorkomen dat data gestolen wordt, of ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):