Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

Vandaag, 14:58 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: Hele simpele oplossing: invoeren. VPN achter een vergunning plaatsen, alleen voor zakelijk of normaal gebruik. Dus de vergunning heeft als voorwaarden: zakelijk of normaal gebruik. En wat is dan "normaal" gebruik? Verboden om voor social media te gebruiken? Er zal dan permanent gecontroleerd moeten worden of het gebruik van de VPN in overeenstemming is met de vergunningsvoorwaarden. Op naar een strak controleregime, uitgevoerd door de hechte samenwerking tussen de staat en het bedrijfsleven. "O nee de grondrechten". Slappe Pro hap. Want alles wat tegen een controleregime is, is immers "slappe hap", toch? En de link met Pro is ook niet geslaagd. Links verdedigt de grondrechten niet beter dan rechts. Dus de kritiek op het achter een vergunning plaatsen van een VPN zou net zo goed van rechts kunnen komen. Sommige mensen willen dit: "De mens is niet gemaakt voor het internet. Het zou alleen gebruikt mogen en moeten worden voor informatie-uitwisseling en het verbeteren van ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha