Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

Vandaag, 14:59 door Anoniem

ja, wat kun je ervoor zetten? bijna alle fe merken zijn lek, en het lijkt erop dat een aftandse pc met 3SFP's uit china met een open source pakketje nog de meest veilige oplossing geeft.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha