Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Door Anoniem: Hoe maak je het internet dus kapot? Exact zo dus. Het Internet is allang stuk. (Dead Internet Theory) Het overgrote deel van Internet is tegenwoord bot-verkeer. Social media is bot discussies met bots. velen zijn ingesloten in zijn eigen Internet bubble. Zeker nu met AI is alles wat je online ziet fake, hoax, bedrog en je kan het tegendeel niet (makkelijk) bewijzen. Stick a fork in it, Internet is done and gone. De uitvinders van Internet draaien zich om in hun graven. Voor echte vrijheid moeten we naar een alternatief gaan zoeken net zoals in het begin toen Internet net begon. Wij moeten dat doen en vooral niet regeringen of andere controlerende entiteiten dat voor ons laten doen want dan gaan we van weide naar weide. Terug naar het buurtcafe? (of IRC/BBS)
Beschrijf je klacht (Optioneel):