Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Door Anoniem: Wel geestig dat de eerste reacties op security.nl zo hard struisvogelen... kop in het zand zal wel verkoeling geven in deze hitte? Want jij hebt een werkend concept van een quantum computer thuis staan? Of beleef jij een fata morgana met deze hitte. Kan ook. er gaat genoeg data over de lijn die over 10 of 20 jaar nog interessant genoeg is om te decrypten. Daarom moet je nu al post-quantum encryption gebruiken
Beschrijf je klacht (Optioneel):