Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

Vandaag, 15:56 door Anoniem

Het gebruik van de quantumcomputer zal vanwege de veiligheidsrisico’s alleen gebruikt mogen worden door het Amerikaanse leger. Dus wij hoeven ons geen zorgen te maken om de quantumcomputer en de risico’s. ah, dan zijn we veilig voor de Chinezen!

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha