Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

Vandaag, 16:28 door Anoniem

Ja, natuurlijk is dat de bedoeling. De EUSSR wil graag een Russisch, Chinees of Noord-Koreaanse maatschappij - Inzicht in ALLES wat burgers doen. Kennis is tenslotte macht. Ondertussen blijven we gewoon pro-EUSSR stemmen - D66 is te groot.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha