Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Wat is er over te debatteren? Er is nauwelijks bescherming. De slachtoffers zitten met de ellende. De veroorzakers hebben nauwelijks ergens last van en als ze al een boete krijgen, dan is dat een lachertje EN gaat naar de staat. Nou, het klinkt also er wel wat te verbeteren valt. Misschien moeten ze daar eens over praten om te kijken wat er gedaan kan worden....
Beschrijf je klacht (Optioneel):