Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

24-06-2026, 17:39 door Anoniem

Ik gebruik altijd Timeshift, dan hoef ik na een fatale crash alleen maar een live CD/USB op te starten, en binnen een half uur staat alles weer precies zoals het was zoals tijdens de backup. (Inclusief mediabestanden, documenten, etc) Ik gebruik GNU+Linux, maar draai weleens Windows in een VM. Ik neem aan dat er iets soortgelijks bestaat voor MAC-gebruikers.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha