Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Terug naar het buurtcafe? (of IRC/BBS) Of https://nl.wikipedia.org/wiki/Radioamateur zie in de nabije toekomst een efficiënt versleutelde digitale-modus ontstaan.
Beschrijf je klacht (Optioneel):