Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Ach, er zijn wel vaker dingen gemaakt die een bedreiging vormen maar nog steeds draait de planeet haar rondjes. Eerst maar zien dat we de hitte overleven.Niet alleen hitte, sterker nog, we hebben te maken met een "Super-El Niño"! Dus er zal dit jaar wel weer zo'n grote storm komen...
Beschrijf je klacht (Optioneel):