Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Door Anoniem: Door Anoniem: Wanneer snappen we nou eens dat leeftijdsverificatie helemaal niet interessant is? Het doel is identificatie. Leeftijdsverificatie zonder identificatie bestaat niet. Zie daar het rookgordijn... En de schaapjes trappen er gewoon in. En blijven pro-EU stemmen. (..) Er is niet mis met leeftijdsverificatie. Er is ALLES mis met leeftijdsverificatie = identiteitsverificatie. Integendeel: het is belangrijk! Net zoals verificatie op minimum leeftijd om alcoholhoudende drank te willen kopen belangrijk is. Het is niet belangrijk! Net zo min als die flauwekul van leeftijdscontrole -en die is dan nog fysiek, wat een verschil van lichtjaren is met digitaal- op alcohol, tabak, pornoblaadjes en weet ik wat allemaal. Het zijn stuk voor stuk alleen maar middelen om controle op de bevolking uit te oefenen. Aan diezelfde bevolking verkocht onder valse, goed klinkende voorwendsels. Bah! (nieuwe anoniem) Ah, dat misselijke subjectieve selectieve citeren wordt hierboven ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):