Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Ik ben dit gezeik en bemoeizucht meer dan zat. Mijn minderen krijgen gewoon mijn logins voor op social media. ik heb ze goed geinformeerd over de gevaren en dergelijke.
Beschrijf je klacht (Optioneel):