Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Dit zijn toch hetzelfde soort mensen die het hardst van de daken roepen als ze iets ondemocratisch vinden, en hoe ontzettend belangrijk ze democratie wel niet vinden? Behalve als het even niet uitkomt.
Beschrijf je klacht (Optioneel):