Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Ja, natuurlijk is dat de bedoeling. De EUSSR wil graag een Russisch, Chinees of Noord-Koreaanse maatschappij - Inzicht in ALLES wat burgers doen. Kennis is tenslotte macht. Ondertussen blijven we gewoon pro-EUSSR stemmen - D66 is te groot. Oh gut daar heb je de EUSSR weer. Verzin toch eens inhoudelijke kritiek i.p.v. die afgezaagde, volstrekt irrelevante vergelijking met: A - Rusland, waar critici toevallig zonder parachute van een hoog gebouw omlaag zeilen, B - China, waar tegenstanders van Xi Jinping letterlijk verdwijnen, en C - Noord-Korea. Een land zo gesloten dat men zelfs maar vaag kan gissen wat er feitelijk gebeurt achter de grenzen. (Een mogelijke kennisbron hoe repressief N.-Korea is, zou de tragische toestand rond de Amerikaanse nog maar 22-jarige student Otto Warmbier kunnen zijn, die zijn studententrip uiteindelijk met de dood bekocht in 2017) Kortom: verrijk je kijk op de wereld eerst eens grondig, héél, héél grondig met gedegen geschiedkundige feiten i.p.v. makkelijke ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):