Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
OT: zet de urls tussen tags, zeker als je zoveel links dumpt. Wel grappig dat het gaat over privacy, en dan link je naar joetjoep... Wat is nou precies de discussie die je wilt starten met deze post? Wat is je eigen mening? Wat zijn je argumenten?
Beschrijf je klacht (Optioneel):