Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

24-06-2026, 22:47 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: Ja, natuurlijk is dat de bedoeling. De EUSSR wil graag een Russisch, Chinees of Noord-Koreaanse maatschappij - Inzicht in ALLES wat burgers doen. Kennis is tenslotte macht. Ondertussen blijven we gewoon pro-EUSSR stemmen - D66 is te groot. Oh gut daar heb je de EUSSR weer. Verzin toch eens inhoudelijke kritiek i.p.v. die afgezaagde, volstrekt irrelevante vergelijking met: Dankjewel. Ik vind dat de comment van 16:28 door Anoniem vrij duidelijk kritiek levert op de manier waarop de EU alle burgers in de gaten wil houden, net als in de door jou genoemde landen. Ook vreemd dat iemand die zich blijkbaar heel kundig acht m.b.t. de geschiedenis verder geen eigen mening geeft over dit nieuwsbericht. Je comment leest erg betweterig. Het wordt je vergeven, zal wel door de hitte komen!

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha