Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Ja, natuurlijk is dat de bedoeling. De EUSSR wil graag een Russisch, Chinees of Noord-Koreaanse maatschappij - Inzicht in ALLES wat burgers doen. Kennis is tenslotte macht. Ondertussen blijven we gewoon pro-EUSSR stemmen - D66 is te groot. Als ik een ding van Snowden heb gekeerd is dat je die EUSSR grap uit de jaren 80 moet updaten naar EUVS
Beschrijf je klacht (Optioneel):