Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Waarom moet iedereen overal een mening over hebben? Dat is precies de reden waarom die chatcontrole zo gewild is. Wij betalen met zijn allen die professionals of ambtenaren van de EU. Het is daarmee hun probleem, zij moeten het voor ons oplossen. En wanneer zij hun werk goed doen brengt de EU ze nog meer geluk en welvaart. Ik ga er van uit dat geluk is wat iedereen na wil streven.
Beschrijf je klacht (Optioneel):